Teknoloji

Vodafone Flex ile bir yılda 3 milyona yakın teknolojik ürün müşterilere ulaştırıldı!

Türkiye’nin dijitalleşmesine öncülük etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone’un, yeni nesil perakende yaklaşımı doğrultusunda hayata geçirdiği Vodafone FLEX, bir yılı geride bıraktı. “Seç, Seç, Satın Al” mottosuyla duyurulan Vodafone FLEX, müşterilerine bütçe dostu fırsatlar, indirim avantajları ve çeşitli ödeme kolaylıkları sunuyor. Toplamda 10’dan fazla kategoride 1.000’den fazla ürünün yer aldığı Vodafone FLEX ile geçtiğimiz yıl 3 milyona yakın teknolojik ürün ve satış sonrası hizmet paketi müşterilere ulaştırılırken, 50 bin eski cihaz da geri dönüştürülerek yeni bir dünya yaratıldı. yeşil gezegen.

Vodafone FLEX’in ilk yılının değerlendirildiği toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

“Mağazalarımızda başlattığımız yeni nesil perakende dönüşümünün değerli bir ayağını oluşturan Vodafone FLEX, müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerini karşılayacak geniş ve çeşitli ürün portföyü sunan, ileri teknoloji dünyasıdır. Türkiye dahil tüm Vodafone ülkelerinde hayata geçirilen Vodafone FLEX ile müşterilerimize bütçe dostu fırsatlar, indirim avantajları ve çeşitli ödeme kolaylıkları sağlıyoruz. Vodafone FLEX, ‘Ürününü seç, ödemeni seç, kolayca al’ ilkesine dayanıyor.

Bu doğrultuda müşterilerimizin ihtiyaç duyabileceği çeşitli teknolojik ürünleri portföyümüzde bulundurmaktayız. Müşterilerimiz 12 aya varan taksit kolaylığı ve kredi kartsız alışveriş gibi çeşitli ve esnek ödeme avantajlarından yararlanabiliyor. Dilerlerse eski telefonlarını getirip yeni telefonlarını indirimli alabilirler. Vodafone FLEX ile geçtiğimiz yıl farklı markalara ait 3 milyona yakın teknolojik ürün ve satış sonrası hizmet paketini müşterilerimizle buluşturduk. Genişletilen ürün yelpazemizle müşterilerimizi teknolojiyle buluşturmaya devam ediyoruz. Aynı zamanda müşterilerimizin kesintisiz bağlantı kurmalarına katkı sağlayan, onları yüksek hasar ve onarım maliyetlerine karşı koruyan satış sonrası hizmet paketlerimiz ile müşterilerimizin bütçelerini koruyan çözümler sunmaya devam ediyoruz. “Tüm bu çalışmalarımızla Vodafone FLEX’i geliştirmeye ve hem perakende hem de online kanallarımızda ezber bozan çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz.”

MÜŞTERİLERİN YAŞAM STANDARTLARINA UYGUN TEKNOLOJİLER

Vodafone FLEX dünyası, 1.000’den fazla çeşidi kapsayan geniş ürün yelpazesiyle her yaşam tarzına uygun ürünleri portföyünde barındırıyor. Akıllı telefonlardan akıllı saatlere, kulaklıklardan taşınabilir şarj cihazlarına kadar pek çok ürün, müşterilerin teknolojik ihtiyaçlarına ve beklentilerine uygun çözümler sunuyor. Vodafone FLEX’te geçtiğimiz yıl kulaklıktan 500 bin müşteri, taşınabilir şarj cihazlarından 300 bin müşteri, akıllı saat kategorisinden ise 200 bin müşteri çeşitli teknolojik ürünlerle buluştu. Vodafone FLEX dünyası, müşterilerinin sadece bağlantı sağlayıcısı değil, aynı zamanda müşterilerine en son teknolojilerle tanışma fırsatı vererek, onların tüm teknolojik ihtiyaçlarını karşılayan bir iş ortağı olma vizyonunu taşıyor.

ARTIK VODAFONE’DA TELEFONU SATMAK DA SATMAK DA KOLAY

Çeşitli ödeme kolaylıklarının sunulduğu Vodafone FLEX’te son bir yılda en çok tercih edilen ödeme şekli faturaya ek 12 ay taksit seçeneği oldu. Vodafone FLEX müşterileri dilerlerse ürünün belirli bir kısmını peşin ödeyip, kalanı için uygun ödeme planı oluşturabilirler. Vodafone’da eski telefonunuzu satmak, yeni telefon almak kadar kolaydır. “Eski telefonunuz Vodafone’da değerlidir” mottosuyla Vodafone müşterileri, eski telefonlarını hızlı bir şekilde paraya çevirebilir veya yeni cihaz alırken eski cihazlarını da yanlarında getirerek 1 yıl garantili yenilenmiş bir telefona %30’a varan indirimlerle sahip olabilirler. %. Vodafone, eski telefonların toplanmasına yönelik bu tekliflerle geçtiğimiz yıl 50 bin cihazı geri dönüştürdü. Bu cihazlar yeniden dönüştürülerek daha yeşil bir gezegenin yaratılmasına önemli katkı sağladı.

KREDİ KARTI OLMADAN ALIŞVERİŞ

Müşterilerine bütçe dostu fırsatlar sunmak amacıyla Vodafone FLEX’in ödeme imkanlarının yanı sıra, Vodafone’dan kredi kartsız alışveriş yapma imkanının yanı sıra birçok bütçe dostu ödeme seçeneğiyle de kolay alışveriş deneyimi sunuluyor. formüller. Vodafone mağazalarına ve Vodafone Yandım’a gelen müşterilerimiz, kredi kartına ihtiyaç duymadan, diledikleri ürünü diledikleri kategoriden seçip faturanın yanı sıra diledikleri ödeme seçeneğiyle satın alabiliyorlar.

SATIŞLARIN %80’İ MAĞAZALARDA YAPILDI

Vodafone FLEX, satın alma sürecinde müşterilerine sağladığı kolaylıklarla da dikkat çekiyor. Vodafone FLEX müşterileri, 2.500 noktada aktif satış yapan Vodafone mağazalarından istedikleri ürünü yerinde inceleyip kendilerine uygun ödeme seçeneğiyle hızlı bir şekilde satın alabiliyor. Geçtiğimiz yıl satışların yaklaşık yüzde 80’i Vodafone mağazalarından gerçekleşti. Mağazaya gelen müşteriler, Vodafone iş ortaklarına özel oluşturulan alanlarda teknolojik ürünleri deneyimleme ve kendilerine en uygun ürünü seçme fırsatı buldu. Bu yıl bir yeniliğe daha imza atan Vodafone, mağazalarına akıllı saat masaları kurarak müşterilerin kendilerine en uygun akıllı saati istedikleri markadan seçmelerine olanak sağladı. Müşteriler dilerlerse online satış kanalını da kullanabilirler. Online alışverişlerde Türkiye genelinde kapıdan kapıya teslimat hizmeti, İstanbul içinde ise birebir hızlı teslimat seçeneği sunulmaktadır. Vodafone müşterileri tüm bu satış kanallarına ek olarak online mağazada beğendikleri bir ürünü “gel bak, adresine gönderelim” seçeneği ile fiziki mağazada da deneyimleyebiliyor ve isterlerse satın alabiliyor. Ürünü Vodafone’un yapay zeka tabanlı kişisel dijital asistanı TOBi üzerinden sipariş vererek istedikleri adrese teslim ettirebiliyorlar. .

300 BİNİN ÜZERİNDE MÜŞTERİYE SATIŞ SONRASI HİZMET PAKETİ

Vodafone FLEX dünyasının değerli bir modülünü oluşturan satış sonrası hizmetler kapsamında müşterilere akıllı telefonlara yönelik 4 farklı paket sunuluyor: Ekran Koruma Paketi, Bronz Paket, Gümüş Paket ve Altın Paket. Geçtiğimiz yıl 300 binin üzerinde müşteri satış sonrası hizmet paketleriyle buluştu. Vodafone, müşterilerine hasar onarımlarına karşı kesintisiz iletişim ve analiz hizmetleri sunuyor. Satış sonrası hizmet paketleri arasında müşterilerin en çok tercih ettiği ürün “Altın Paket” oldu. Artan telefon tamir maliyetlerine karşı müşterilerine güvenilir çözüm sunmayı hedefleyen Vodafone, “Altın Satış Sonrası Hizmet Paketi” ile öne çıkıyor. Bu kapsamlı hizmet paketi, müşterilerin telefonlarını tamir ettirirken karşılaştıkları yüksek maliyetleri azaltmayı amaçlıyor. Vodafone, tüm bu hizmet noktalarına ek olarak, garanti kapsamında veya garanti dışı herhangi bir kesinti durumunda müşterilerinin bağlantılarını sürdürülebilir bir şekilde sürdürebilmeleri için yedek cihaz hizmeti de sunuyor. Özellikle akıllı telefon ekran tamirlerinin pahalı olduğu günümüzde ortalama akıllı telefon ekran tamir maliyeti 15 bin TL’ye ulaşıyor. Bu yüksek ekran tamir maliyetleri göz önünde bulundurulduğunda Vodafone FLEX’in sunduğu satış sonrası hizmet paketleri ile kullanıcılara sadece iletişim hizmeti değil, aynı zamanda cihazlarının uzun ömürlü kullanımını destekleyecek bir güvence de sunuluyor.

KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLERİN TERCİH ORANI %25’E ULAŞTI

Teknoloji ile insanı buluşturan Vodafone, FLEX dünyasında geliştirdiği yapay zeka desteğiyle müşterilerinin yaşam tarzlarına en uygun teknolojik ürünlerle müşterilerine kişiselleştirilmiş teklifler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda Vodafone FLEX dünyasında son bir yılda kişiye özel teklifleri tercih eden müşterilerin oranı %25’e ulaştı.

FLEX DÜNYASI YENİ KATEGORİLERLE GENİŞLEYECEK

Vodafone, müşteri ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmak amacıyla FLEX dünyasının ürün yelpazesini genişletmeye ve yeni dönemde portföyüne katacağı yeni kategoriler ve yeni markalarla müşterilerini teknolojiyle buluşturmaya devam edecek. Ödemede esnekliği ön planda tutarak müşteri memnuniyetini maksimuma çıkaracak şirket, yapay zeka destekli kişiye özel tekliflerle müşterilerinin yaşam tarzına en uygun ürünleri sunmaya devam edecek. Vodafone, yeni dönemde de yeni ürün ve hizmetleri deneyimlemek isteyen müşterilerine Vodafone mağazaları, Vodafone Yanimda uygulaması ve kişisel dijital asistanı TOBi aracılığıyla hizmet vermeye devam edecek.

KAYNAK: HABER7

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu